Årsrapport 2018

28 May 2019

Vi ser tilbake med takknemlighet på året som har gått. Gud er trofast og bygger sin kirke!

Å lede Hillsong Norway er et stort privilegium. Når vi tenker på de frivillige som utrettelig uke inn og uke ut tjener visjonen og hensikten, bli man ydmyk. Alle ledere og ansatte bidrar med kreativitet og utholdenhet i alle byene vi er representert på en måte som er forbilledlig. Aldri har så mange gitt så mye av det de råder over. Ressurser til å bygge og inkludere enkeltmennesker har vært overveldende!

Det har også på flere områder vært utfordrende, men innstillingen til teamet er og har vært at vi arbeider og tjener en større sak. Vi har sett så mange komme til tro i 2018 og det overskygger alt. I alle fasene har vi alle søkt å søke visdom og læring.

Vi er oppmuntret og ser frem til 2019 og videre med optimisme og tro. Det Gud har startet vil Han også fullføre, sier Bibelen i Filipperne 1:6.

Brit og jeg vil takke alle frivillige, leder og ansatt. Tusen takk for overgivelse og tjenerskap. Samle 127 sier «Gud bygger huset». Akkurat det! Vi gjør vår del og Gud gjør sin del. Uten Han er alt forgjeves! Men med Han finner vi glede i alle ting og kan si: Tusen takk for 2018!

Jostein og Brit Krogedal